Thuis

Werkwijze Opgeruimd Op Orde | Professional Organizer

Kennismakingsgesprek

We starten met een vrijblijvend gesprek bij je thuis. We maken over en weer kennis en bespreken de problemen waar je tegen aan bent gelopen. Als overvolle ruimtes het probleem zijn, loop ik graag een keer door het huis om me zo een goed beeld te vormen. Hierna zal ik vertellen wat ik voor je kan betekenen en hoe we dat kunnen gaan aanpakken. Concreet betekent dit dat we bespreken hoe, waar en waarmee we gaan beginnen. Aansluitend ontvang je een offerte met daarin een kort plan van aanpak. De kosten zijn afhankelijk van je situatie en de hoeveelheid hulp die nodig is. Bij de ene klant is een eenmalige afspraak met een actielijst voldoende, bij de ander is meer hulp nodig.

Werkafspraak

Na goedkeuring maken we een eerste werkafspraak, deze zal 3 uur duren. Mijn hulp zal bestaan uit het aanreiken van tips en trucs, maar ook het daadwerkelijk samen met je aan de slag gaan. Op die manier praten we niet over opruimen of organiseren, maar steken we de handen uit de mouwen voor een direct resultaat. Afhankelijk van jouw vraag en situatie kom ik daarna terug. Belangrijk is te weten dat ik alleen adviseer en coach. Ik zal dus nooit zelf dingen weg doen, jij bent degene die de beslissingen neemt.

Nieuwe vaardigheden

Mijn werkwijze is erop gericht je nieuwe vaardigheden aan te leren. Zo leer je keuzes maken en uitvoeren, waardoor een structurele verandering in gang gezet wordt. Je zult ervaren dat het te doen is. Je krijgt meer overzicht, ruimte en rust.

E-mailcontact

Na afloop hebben we nog 2 maanden wekelijks e-mailcontact. Zo kan jij je vragen stellen en kan ik nog tips, eventueel behapbare opdrachten en coaching geven.