Werk

Werkwijze Opgeruimd Op Orde | Professional Organizer

 

Kennismakingsgesprek

In een vrijblijvend kennismakingsgesprek op het werk onderzoeken we je vraag.
Na het bekijken van je werkplek zal ik vertellen wat ik voor je kan betekenen en hoe we dat kunnen gaan aanpakken. Concreet betekent dit dat we bespreken hoe, waar en waarmee we gaan beginnen.
Aansluitend ontvang je een offerte met daarin een kort plan van aanpak.
De kosten zullen afhankelijk zijn van je situatie en de hoeveelheid hulp die nodig is. Bij de ene klant is een eenmalige afspraak met een actielijst voldoende, bij de ander is een langer traject nodig.

Werkafspraak

Na goedkeuring maken we een eerste werkafspraak, deze zal 2-3 uur duren.
In die tijd zal mijn hulp bestaan uit het aanreiken van tips en trucs, maar ook het daadwerkelijk samen met je aan de slag gaan. Op die manier praten we niet over opruimen of organiseren, maar steken we de handen uit de mouwen voor een direct resultaat.
Afhankelijk van de vraag en situatie maken we vervolgafspraken.
Belangrijk voor jou is te weten dat ik alleen adviseer. Ik zal dus nooit zaken zelf veranderen, jij bent degene die beslist.

Nieuwe vaardigheden

Mijn werkwijze is erop gericht je nieuwe vaardigheden aan te leren. Zo leer je keuzes maken en zet je een structurele verandering in gang.
Je zult ervaren dat het haalbaar is en dat je productiviteit en slagkracht zullen toenemen.

E-mailcontact

Na afloop hebben we nog 2 maanden e-mailcontact.
Dit biedt de gelegenheid tot het stellen van vragen en het geven van aanvullende tips en coaching.